امکان استرداد و جابجایی بلیت فراهم نیست
-
خرید ناموفق:
در صورتی که خرید شما ناموفق شد و مبلغ از حساب شما کسر گردید ولی بلیت صادر نشد، صندلی شما به مدت 20 دقیقه در رزرو باقی خواهد ماند و مبلغ نیز حداکثر تا 30 دقیقه به حساب شما بازخواهد گشت. اگر مبلغ از حساب شما کسر نشد، منتظر بمانید تا صندلی آزاد شود. در صورت عدم بازگشت مبلغ پس از 30 دقیقه، اطلاعات زیر را از طریق تلگرام یا ایتا ارسال کنید: نام خریدار + نام برنامه + روز و ساعت برنامه.
-
کنسلی و یا تغییر سانس:
برنامههایی که کنسل میشوند، در بیش از 90 درصد موارد به روزهای آتی منتقل خواهند شد. لطفاً از طریق روابط عمومی و یا تلگرام گیشات پیگیری نمایید.
-
چطور بلیت قبلی را دریافت کنیم؟
شما میتوانید از طریق
صفحه پیگیری خرید
بلیت قبلی خود را دریافت کنید.
-
مدیریت سایت گیشات: محمد جواد عبدی